فوبیای دندانپزشکی

فوبیای دندانپزشکی چیست؟

یکی از رایج ترین فوبیا ها در سراسر دنیا فوبیای دندانپزشکی می باشد که بیماران را از مراجعه به دندانپزشکی و انجام مراقبت های درمانی و پیشگیرانه  باز می دارد که عواقب مختلفی از جمله پوسیدگی های وسیع و در نتیجه ی آن درد دندان و در مواردی حتی منجر به  از دست دادن آن می شود.

یکی از نکاتی که قابل توجه می باشد درباره عفونت های لثه ای و بیماری های پریودنتال بوده که امروزه ارتباط آن با ایجاد بیماری های قلبی و یا تشدید آن اثبات شده است پس برای سلامت دیگر اندام های بدن خود هم که شده بهتر است ترس از دندانپزشکی را کنار بگذارید. ما در کلینیک دندانپزشکی دانا در رشت با فراهم نمودن محیطی آرام و امن و آماده نمودن بهترین امکانات آماده ی استقبال از دنتوفوبیایی های عزیز می باشیم.

برای شروع بهتر است ترس های خود را بنویسید، از درمان خود و جزئیات آن مطلع باشید. به چه علت باید درمان برای شما صورت گیرد را بدانید و در تمام مراحل آگاهی لازم را داشته باشید. تمامی این مراحل در کلینیک دندانپزشکی دانا در بخش مشاوره و معاینه به صورت کاملا رایگان و گسترده در اختیارتان قرار می گیرد.

در صورت صلاحدید پزشک می توانید قبل درمان از آرامبخش متناسب با شرایط سیستمیک خود استفاده نمایید.

نکته ی مهم بعدی این است که بیشتر کسانی که از دنتوفوبیا رنج می برند، ریشه در خاطره ای ناخوشایند و درمانی آزاردهنده دارند پس توصیه ی کادر دندانپزشکی دانا به شما دوست و همراه عزیز انتخاب سختگیرانه ی پزشک خود می باشد تا علاوه بر تجربه ای دلنشین از درمان های دندانپزشکی از ترس شما هم کاسته شده و آن خاطرات را در ذهن شما کمرنگ کند.