کلینیک تخصصی دندانپزشکی دانا

01332113030

از 9 الی 20

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

برطرف کردن نامرتبی دندان ها

بهترین انتخاب برای برطرف نمودن نامرتبی دندان ها چیست؟

هر روزه تعدادی از مراجعه کنندگان که نیازمند ارتودنسی می باشند با درخواست انجام کامپوزیت ونیر برای برطرف نمودن نامرتبی های دندانی، به کلینیک دندانپزشکی دانا در رشت مراجعه می کنند.

بهترین درمان برای رفع نامرتبی و به هم ریختگی ها و نیز شلوغی های دندانی انجام ارتودنسی می باشد. در برخی موارد بنا بر تشخیص متخصص درصورت جزئی بودن نامرتبی ها می توان به جای ارتودنسی از درمان های جایگزین برای طراحی لبخندی منظم استفاده نمود.

البته لازم به ذکر است همه ی این انتخاب ها برای انجام درمان جایگزین ارتودنسی، منوط به تشخیص و مشاوره ی متخصص ارتودنسی و نیز متخصص ترمیمی و زیبایی می باشد.

به طور میانگین ماهانه درصدی از مراجعه کنندگان کلینیک دندانپزشکی دانا را این گروه از افراد تشکیل می دهند که بنا به هر دلیلی از انجام ارتودنسی خودداری می کنند و خواهان انجام ونیر های کامپوزیتی هستند؛ در این مواقع متخصصین کلینیک دندانپزشکی دانا بهترین طرح درمان را با مشورت یکدیگر برای بیمار درنظر می گیرند.

منظور از بهترین طرح درمان؛ درمانی است که نه تنها برای بیمار بی ضرر بوده بلکه در طولانی مدت اثرات مطلوب انتخاب درست درمانی که صورت گرفته برای بیمار آشکار خواهد شد.

بعد اتمام نامرتبی دندان ها

با برطرف نمودن نامرتبی های دندانی ( از موارد خفیف تا شدید ) شما می توانید علاوه بر دستیابی به زیبایی طبیعی دندانی (یعنی قرار گرفتن دندان ها در موقعیت مناسب و اصلی خود) به سهولت تمیز کردن دندان های خو نیز برسید. رعایت بهداشت در محیطی که دندان ها روی هم قرار دارند و شلوغی دندانی وجود دارد میسر نیست و این خود باعث بالا رفتن میزان پوسیدگی دندانی می شود.

پس از اتمام دوره ی درمان ارتودنسی درصورتیکه تمایل داشته باشید می توانید با انجام بلیچینگ  و یا کامپوزیت ونیر؛ بدون آسیب و تراش دندان هایتان به لبخندی هالیوودی دست پیدا کنید.

دانایی ها سلامت دندان هایتان را در طولانی مدت تضمین می کنند تا لبخندی واقعی را برلبان شما بنشانند.

دیدگاهتان را بنویسید