جراحی ایمپلنت در رشت

آیا جراحی ایمپلنت درد دارد؟

پاسخ به این سوال در کلینیک دندانپزشکی دانا در رشت خیر می باشد. اگر شما همراه و دانایی عزیز به کلینیک دندانپزشکی دانا در رشت مراجعه کرده باشید حتما می دانید که انجام کلیه درمان ها در این کلینیک به همراه مراقبت ها توسط تیم حرفه ای و دانش آموخته ی سلامت دهان و دندان ارائه می گردد و درصورت عملکرد صحیح در این موارد شما درمانی آرام و بدون درد را در محیطی بی نظیر تجربه خواهید کرد.

به طور کلی وقتی دستمان به جایی برخورد کند و اصطلاحا زخمی شود؛ تا روند ترمیم زخم پایان گیرد، التهاب و دردی جزئی را حس می کنیم و این امر درباره جراحی های دهان نیز اجتناب ناپذیر است اما همانطور که در بالا ذکر شد با رعایت دقیق توصیه ها و موارد گفته شده توسط تیم دانا عوارض بعد از جراحی ها به حداقل و در اکثر موارد به صفر می رسد.

خونریزی بعد از جراحی ایمپلنت چقدر ادامه می یابد؟

درصورتیکه تعداد ایمپلنت های کاشته شده زیاد باشد و حفره ی جراحی وسیع؛ تا 24 ساعت از محل جراحی شده خونابه خارج می شود و تا به امروز خونریزی پس از جراحی ایمپلنت در همراهان دانایی مشاهده نشده است.

برای کنترل خونابه پس از جراحی به دقت به توصیه ی متخصص ایمپلنت دکتر دانش تیموری و کلینیسین های جراحی گوش سپرده و دقیق اجرا کنید. یکی از این اقدامات اجتناب از تف کردن می باشد که در 24 ساعت اول پس از جراحی بسیار حائز اهمیت است.

جراحی ایمپلنت چه مدت به طول می انجامد؟

به طور کلی زمان جراحی شما به عوامل مختلفی بستگی دارد که شامل:

مهارت جراح

شرایط ساکت دندانی

تعداد ایمپلنت ها

نیاز یا عدم نیاز به جراحی های جانبی

و….

در کلینیک دندانپزشکی دانا جراحان و فلوشیپ های ایمپلنت در کوتاه ترین زمان ممکن با دقت و مهارت بالا جراحی شما را به انجام می رسانند.

طول دوره ی درمان ایمپلنت چقدر است؟

باز هم بسته به عوامل متفاوت این زمان بین 3 تا 6 ماه متغیر بوده و گاها کمتر یا بیشتر از این زمان هم می تواند طول بکشد.

آیا می شود همزمان دندان ها را کشید و ایمپلنت گذاشت؟

بله درصورتیکه شرایط برای جایگذاری فیکسچر مناسب باشد (که تشخیص این مهم به عهده جراح می باشد) جراح شما همزمان با کشیدن دندان ایمپلنت شما را می گذارد که اصطلاحا به آن ایمپلنت فوری نیز می گویند.

اگر بنا به هر دلیلی شرایط برای انجام ایمپلنت فوری مناسب نباشد؛ بین 2 تا 4 ماه پس از خارج کردن دندان جراحی ایمپلنت آغاز می شود.

سوالات خود را درباره ی ایمپلنت های دندانی با ما به اشتراک بگذارید تا در مباحث بعدی به آن ها بپردازیم.