کلینیک تخصصی دندانپزشکی دانا

01332113030

از 9 الی 20

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

بازدید نماینده محترم مجلس از کلینیک دانا

بازدید نماینده محترم مجلس از کلینیک دانا

در روز پنجشنبه شانزدهم مهرماه 94 کلینیک دندانپزشکی دیجیتال دانا در رشت پذیرای نماینده محترم شهر رشت در مجلس شورای اسلامی جناب آقای مهندس کوچکی نژاد بود. طی این بازدید جناب آقای مهندس کوچکی نژاد و هیات همراه ضمن بازدید از بحشهای مختلف کلینیک با تجهیزات و امکانات نوین پزشکی که در این کلینیک بین المللی نصب و راه اندازی شده بود آشنا شده و در جلسه ای با حضور هیات موسسین کلینیک دندانپزشکی دانا و جمعی از همکاران کلینیک به گفتگو نشستند.
در این جلسه جناب آقای دکتر تیموری و سرکار خانم ضیایی به ارائه توضیحات در زمینه ویژگی های برجسته کلینیک دندانپزشکی دانا و دلایل سرمایه گذاری در این حوزه در شهر رشت پرداختند، همچنین جناب آقای مهندس فرزانه رئیس سابق اداره آموزش و پرورش شهرستان تالش به عنوان یکی از مدیران کلینیک ضمن خوش آمد گویی به نماینده محترم مجلس به اهمیت توسعه سلامت و نحوه افتتاح و برگزاری مراسم افتتاحیه کلینیک دانا اشاره نموده و از نمایندگان محترم مجلس جهت حضور در این مراسم دعوت نمودند.

در ادامه جناب آقای مهندس زارعی مشاور کلینیک در حوزه استانداردسازی و برندینگ توضیحاتی را پیرامون اهمیت توریسم سلامت در استان و چشم انداز توسعه این صنعت ارائه نموده و به اشتغال زایی این مرکز برای حدود 22 نفر از هم استانی ها اشاره نمودند.
لازم به ذکر است کلینیک دندانپزشکی دیجیتال دانا در فضایی حدود 600 متر در طبقه یازدهم ساختمان دانا واقع در ابتدای پل بوسار رشت راه اندازی و از 25 مهرماه آماده ارائه خدمات درمانی به عموم می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید