کلینیک تخصصی دندانپزشکی دانا

01332113030

از 9 الی 20

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

ارتودنسی در رشت

ارتودنسی چیست؟

ارتودنسی شاخه ای از علم دندانپزشکی است که با کمک آن می توان نامرتبی های دندانی را اصلاح نمود. در بعضی مواقع ارتودنسی برای کار های زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد و جزو درمان های طراحی لبخند محسوب می شود.
با انجام ارتودنسی صحیح و به موقع می توان از ناهنجاری های شدید، بدفرمی های فک، نامرتبی های وسیع، پوسیدگی های عمیق و از دست رفتن دندان ها در سنین نوجوانی جلوگیری کرد و مانع از انجام درمان های وسیع و پرهزینه در سنین بزرگسالی شد.
بهترین سن برای انجام ویزیت و مشاوره ی ارتودنسی سن 7 سالگی است و بهترین سن برای انجام درمان ارتودنسی ثابت بین 12 تا 15 سالگی بسته به تشخیص متخصص می باشد.

انواع ارتودنسی

ارتودنسی به دو دسته ی ارتودنسی ثابت و ارتودنسی متحرک تقسیم می شود که خود شامل زیر مجموعه هستند و در آینده به تفصیل درباره آن ها صحبت خواهد شد.

اگر از آن دسته افرادی هستید که به علت ظاهر براکت های ارتودنسی از انجام آن خودداری می کنید، بهتر است بدانید در نوعی از ارتودنسی ثابت با استفاده از الاینر های شفاف می توان به نتیجه ی دلخواه دست پیدا کرد.
برخلاف باور عموم مردم، درمان ارتودنسی نه تنها درمانی دردناک نبوده بلکه باعث بالا رفتن اعتماد به نفس و کسب جایگاه اجتماعی بالا تر و بهتر در فرد می شود.
کلینیک دندانپزشکی دانا در رشت مفتخر است که سرکار خانم دکتر سارا ضیایی
متخصص ارتودنسي در رشت و ارتوپدي فك و صورت داراي بورد تخصصي با سابقه ای بالای 16 سال انجام درمان ارتودنسی و زیبایی، برگزيده مسابقات هنري و نقاشي ، نفر برتر آزمون تخصصی، عضو بنیاد ملی نخبگان، هيات علمي نمونه دانشگاه، دانشجوی نمونه كشوري و نیز دارای پایان نامه ی اول تخصصی کشور، مسول فني كلينيك و مديرعامل كلينيك دندانپزشكي
تنها متخصص ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت در این کلینیک می باشد و هر روزه تعدادی دیگر از لبخند مراجعه کنندگان با دستان توانمند ایشان زیبا می شود

دیدگاهتان را بنویسید