کلینیک تخصصی دندانپزشکی دانا

01332113030

از 9 الی 20

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کرونا در دندانپزشکی

اکنون که درباره ویروس کرونا اطلاعات مفیدی کسب کردیم باید بدانیم که فعالیت دندانپزشکی به دلیل تماس بیشتر با محیط داخل دهانی خط مقدم مواجهه با ویروس کرونا می باشد.اعمال دندانپزشکی در این دوران پرخطر است اما این خطر تنها به دندانپزشک و کادر درمانی محدود نمی شود بلکه درصورت عدم رعایت نکات بهداشتی برای مراجعه کننده نیز خطر ساز می باشد.

اما سوال اینجاست که در این دوران مراجعه به دندانپزشکی به چه صورت انجام شود؟
درمان های دندانپزشکی را در حال حاضر میتوان به دو دسته درمان های اورژانسی و غیر اورژانسی تقسیم کرد
درمان اورژانسی به زبان ساده هر کاری که در جهت تسکین دردِ مراجعه کننده انجام شود را می گویند. که شامل؛ کشیدن دندان، جراحی آبسه ، عفونت های دندانی و لثه ،چسباندن روکش های وسیع افتاده شده که باعث میشود بیمار در شرایط بی دندانی قرار گیرد و درمان هایی از این قبیل
درمان های غیر اورژانسی فعالیتی است که ضرورتی در انجام ندارد و می توان آن را به تعویق انداخت؛ از جمله ترمیم های سطحی ،جرمگیری،فعالیت های مربوط به زیبایی.

کلینیک دندانپزشکی دانا کرونا در دندانپزشکی

توصیه ما به شما این است که حدالامکان از مراجعه غیر اورژانسی خودداری فرمایید.
درصورت داشتن علایم سرماخوردگی نوبت خود را به روز دیگری موکول کنید و تا پایان برطرف شدن علایم در خانه بمانید.
ولی در هر صورت اگر قصد مراجعه به دندانپزشکی را دارید باید بدانید که محیط مورد نظر شما لازم است استریل و ایمن باشد،چون در صورت کوتاهی در این کار به جز کادر درمان این شمایید که تحت تاثیر عواقب آن خواهید بود.
یک محیط درمانی حرفه ای باید در وهله اول به سود مراجعه کننده خود توجه کند چرا که میداند بیمار هم عضوی از جامعه ای است که در آن زندگی می کند پس حفاظت از جان او در واقع حفاظت از خودش است پس لطفا به توصیه های لازم مثل زدن ماسک و ضد عفونی دست ها در بدو ورود و نداشتن همراه درصورت امکان و… که توسط کادر درمانی دندانپزشکی به شما داده میشود توجه کرده و انجام دهید.
کلینیک تخصصی دندانپزشکی دانا با تاییدیه از سازمان علوم پزشکی گیلان مفتخر است که در میان مشکلات ناشی از بیماریِ فراگیرِ کرونا تسکین دهنده آلام شما مراجعه کنندگان عزیز باشد و توانسته با ایجاد محیط استریل و حفظ فاصله گذاری اجتماعی و پیشگیری از ازدحام جمعیت، ایمنی خاطر و درمان با کیفیت را به همراه آورد

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید