کلینیک تخصصی دندانپزشکی دانا

01332113030

از 9 الی 20

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

طراحی لبخند

طراحی لبخند

به یقین یکی از جلوه های گویا و لطیف در انسان لبخند زیبا و دلنشین اوست. زیبایی لبخند، حاصل هماهنگی و هارمونی اجزای صورت، لثه و شکل دندان هاست.

برای رسیدن به این هماهنگی شاید لازم باشد تغییراتی در فرم لثه، طول دندان، فاصله دندان ها و برجستگی دندان ها ایجاد شود تا درنهایت لبخندی زیبا حاصل آید.

درواقع روابطی میان اجزای صورت، اندازه هر عضو، رنگ و شکل آن ها در ترکیب با یکدیگر وجود دارد که رعایت تناسبات این روابط چهره را خواستنی و زیبا می کند. یک متخصص پروتز، ارتودنسی، ترمیمی و زیبایی باید این اجزا و روابط بین ان ها را بشناسد و به آن ها دقت کند.

اصلاح طرح لبخند یا طراحی لبخند مجموعه ای از درمان های زیبایی را دربرمی گیرد تا به ایجاد لبخندی زیبا منجر گردد. این درمان ها شامل ارتودنسی، بلیچینگ، لمینیت سرامیکی، کامپوزیت ونیر، روکش های فول سرامیک و … است، تا توسط آن ها رنگ، شکل، فرم، موقعیت و سایر موارد را اصلاح کنیم و لبخندی زیبا و جذاب به بیمار هدیه بدهیم.

یک نکته دیگر در اصلاح طرح لبخند ان است که این درمان تنها در افرادی که دارای دندان های خراب، شکسته، نامرتب و تغییر رنگ یافته هستند انجام نمی شود بلکه در کسانی که دندان های خوب و سالمی دارند نیز گاهی با تغییراتی کوچک در فرم و یا سفید کردن دندان ها می توان تغییر مثبت چشمگیری را در ظاهر شخص ایجاد نمود. حدود 60 درصد زیبایی و جذابیت هر فرد مربوط به صورت و دندان های او می باشد و این مهم امروزه با پیشرفت و امکانات دیجیتالی و کامپیوتری قابل بررسی و انجام و از همه مهم تر قابل پیش بینی می باشد.

مرکز تخصصی دندانپزشکی دانا مفتخر است که از اولین مراکز درمانی و زیبایی می باشد که طی سال های اخیر توانسته با تکنولوزی روز دنیا در خدمت مراجعه کنندگان عزیز باشد. بدیهی است این مرکز همزمان با پیشرفت علم کلیه نرم افزار های درمانی و طراحی لبخند خود را به صورت مرتب به روز کرده و افتخار داریم که جدیدترین ها و بهترین ها را در اختیار شما قرار دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید