کلینیک تخصصی دندانپزشکی دانا

01332113030

از 9 الی 20

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

معاینه رایگان در کلینیک دندانپزشکی دانا در رشت

کلینیک دندانپزشکی دانا در رشت به عنوان بزرگترین و مدرنترین کلینیک دندانپزشکی دیجیتال در شمال کشور راه اندازی و به همین مناسبت تا 23 بهمن ماه خدمات معاینه را بصورت رایگان به هم میهنان عزیز ارایه می نماید. کلینیک دندانپزشکی دانا که یک کلینیک دندانپزشکی دیجیتال و چند تخصصی می باشد در آبان ماه سال 94 با حضور اساتید برتر کشوری و جمعی از مسئولان کشوری و استانی در شهر رشت افتتاح شده و هدف آن ارایه خدمات متفاوت و در سطح استانداردهای بین المللی به هم میهنان عزیز می باشد.

لازم به ذکر است کلیه خدمات دندانپزشکی از جمله ترمیمی، ایمپلنت، ارتودنسی، جراحی، پروتز، دندانپزشکی کودکان و … . در این مرکز توسط متخصصین ارایه می گردد و کلیه تعرفه های درمانی براساس تعرفه سازمان نظام پزشکی می باشد. همچنین واحد آموزش بهداشت کلینیک دندانپزشکی دانا آماده ارایه خدمات آموزشی در زمینه نگهداری از دندان ها و بهداشت دهان و دندان و چگونگی مراقبت از دندان ها بعد از دریافت خدمات درمانی می باشد.

کلینیک دندانپزشکی دانا توسط جناب آقای دکتر دانش تیموری متخصص ایمپلنت و سرکار خانم دکتر سارا ضیایی متخصص ارتودنسی تاسیس و با بهترین امکانات و حضور بهترین متخصصین به ارایه خدمات می پردازد. این مجموعه با دارا بودن 14یونیت دندانپزشکی و تجهیزات دیجیتال مانند CAD/CAM به عنوان اولین کلینیک دیجیتال و چندتخصصی شناخته می شود. از دیگر مزایای کلینیک دندانپزشکی دانا ارایه خدمات در دو شیفت صبح و بعدازظهر و همچنین ارایه خدمات VIP برای افراد، مشاغل خاص می باشد.

مجموعه کلینیک دندانپزشکی دانا جهت اطمینان از ارایه خدمات با کیفیت و مطمئن اقدام به پیاده سازی و اخذ گواهینامه مدیریت کیفیت ISO 9001 نموده که این امر تائیدی بر ارایه خدمات استاندارد، بهبود مستمر، مشتری مداری دراین سازمان می باشد. شما می توانید جهت دریافت هر یک از خدمات ذکر شده برای تعیین وقت با شماره تلفن های درج شده در همین سایت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید