کلینیک تخصصی دندانپزشکی دانا

01332113030

از 9 الی 20

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

برگزاری آئین افتتاحیه کلینیک دندانپزشکی دانا در رشت

آئین افتتاحیه کلینیک دندانپزشکی دانا به عنوان بزرگترین کلینیک دندانپزشکی دیجیتال کشور از آبان  ماه 94 در شهر رشت برگزار شد. در این مراسم که با حضور اساتید برجسته دندانپزشکی کشوری، مسئولین محترم استان، نمایندگان شهر رشت در مجلس شورای اسلامی، اصحاب رسانه و برخی از پزشکان و فعالان حوزه سلامت در محل کلینیک دندانپزشکی دانا در شهر رشت برگزار شد ضمن بازدید مدعوین از امکانات مجموعه و پخش تیزر مراحل راه اندازی کلینیک دندانپزشکی دانا، موسسن و برخی از مدعوین به ایراد سخنرانی پرداختند.

در ابتدا جناب آقای دکتر دانش تیموری متخصص ایمپلنت و از اعضای هیئت موسس ضمن خوش آمد گویی به مدعوین درباره چگونگی افتتاح کلینیک و اهمیت توسعه بهداشت دهان و دندان و آموزش بهداشت دهان و درمان در سطح عمومی صحبت نموده و از راه اندازی این مرکز که قدمی در راه رسیدن به اهداف بلند جامعه سالم است ابراز خوشحالی نمودند.

عضو موسس و مدیر کلینیک دندانپزشکی دانا سرکاخانم دکتر سارا ضیایی متخصص ارتودنسی دیگر سخنران مراسم افتتاحیه نیز ضمن خیر مقدم به مدعوین با اشاره به ویژگیهای استان گیلان و فرهنگ دیرینه این دیار به شرح علل سرمایه گداری و راه اندازی این کلینیک پرداخت و ضمن تشکر از همه دست اندرکاران مطالب خود را با این شعر زیبا به پابان برد:

ما زنده برآنیم که آرام نگیریم        موجیم که آسودگی ما عدم ماست

در ادامه سه تن از اساتید برجسته کشوری در حوزه دندانپزشکی که میهمان کلینیک دندانپزشکی دانا بودند به ایراد سخنرانی پرداخته و ضمن قدردانی از موسسین کلینیک از ویژگی ها و برجسته بودن این کلینیک در سطح کشور یاد کردند.

همچنین 3تن از نمایندگان شهر رشت در مجلس شورای اسلامی جناب آقای جعفزاده، جناب آقای دکتر تامینی و جناب آقای مهندس کوچکی نژاد که از مدعوین ویژه کلینیک دانا در این مراسم بودند مطالبی را بیان نموده و ضمن حمایت از راه اندازی چنین مراکزی از موسسن کلینیک دندانپزشکی دانا تشکر کردند.

در پایان آقای مهندس زارعی به عنوان مشاوره استانداردسازی کلینیک مزیت های و ویژگی های این کلینیک را در راستای توسعه توریسم سلامت و ارتباط با مراکز بین المللی برشمردند.

در کنار این مراسم بخش های ویژه ای جهت آشنایی مدعوین با فرهنگ گیلان و صنایع دستی گیلان برپا بود که ضمن پذیرایی از مدعوین و بازدید از این بخش ها جلسات جانبی تشکیل گردید. به زودی گزارش کامل مصور این مراسم در همین سایت منتشر می گردد

دیدگاهتان را بنویسید