کلینیک تخصصی دندانپزشکی دانا

01332113030

از 9 الی 20

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

چگونه بر ترس از دندانپزشکی غلبه کنیم؟

تعداد کمی از مردم  از رفتن به دندانپزشکی خوششان می آید. فکر کردن به اینکه کسی داخل دهان شما را بگردد، سطح استرس شما را افزایش می دهد. تازه به این فشار، سوزن و دستگاه و نور بالای سر و خون و بی حسی را هم که اضافه کنید، همه چیز پیچیده تر هم می شود. اگر چه نمی توان تمام استرس را از بین می برد، اما می توان با برخی تکنیک ها برای جلسه ی بعدی آماده شد. اگر می‌خواهید بدانید که چگونه می‌توان بر ترس از دندانپزشکی غلبه کرد با ما همراه باشید.

فضای داخلی کلینیک ترس از دندانپزشکی را کم می‌کند

نورپردازی و رنگ محیط کلینیک در کاهش استرس شما بسیار موثر است. خوشبختانه این امر در کلینیک تخصصی دانا به بهترین نحو اجرا شده و فضا به گونه‌ای‌ست که شما در آن احساس آرامش می‌کنید و همین آرامش به کاهش ترس شما از فرایند دندانپزشکی منجر خواهد شد.

با فرایندهای دندانپزشکی آشنا شوید

در مورد روند مورد نیاز برای شرایط خود تحقیق کنید. این کار باعث می شود که بدانید چه چیزی در انتظار شما است. سایت کلینیک دندانپزشکی دانا بهترین منبع شما برای آشنایی با خدمات تخصصی دندانپزشکی است. می توانید سری به صفحات وب سایت ما بزنید و از روتین کار در دانا با خبر شوید. اما از ویدئوهای موجود در یوتیوب و دیگر وب سایت ها استفاده نکنید. به غیر از اینکه بیماران، روش ها، و امکانات درمانی متفاوت هستند و ممکن است با اطلاعات غلطی رو به رو شوید، ممکن است دیدن صحنه های این چنینی ترس شما را افزایش دهد.

درخواست گاز خنده آور

اگر چه در تمام پروسه های دندانپزشکی برای شما بی‌حسی استفاده می شود، اما ممکن است صبر کردن در بی خبری، شنیدن حرف ها، صداها و دیدن سوزن و دستگاه ها باعث استرس شما شود. در این شرایط چند دقیقه هم مانند یک ساعت است. اگر واقعا دچار مشکل هستید، از دندانپزشک در مورد امکان استفاده از اکسید نیتروژن سوال کنید. این گاز باعث آرامش اعصاب می شود و هر چند بیدار هستید، اما راحت و بدون استرس این زمان را پشت سر می گذارید و قبل از اینکه بفهمید چه شده است، از روی یونیت دندانپزشکی پایین آمده اید.

از مجلات داخل کلینیک استفاده و مطالعه کنید

اینکه بیکار در سالن انتظار کلینیک دانا بنشینید و به مراحل دندانپزشکی، اتفاقات رایج در اتاق و تصمیمات اتخاذ شده برای دندانتان فکر کنید، تنها استرس شما را افزایش می دهد. اگر کسی هم قبل از شما باشد، که با جیغ هایش مطب را روی سرش گذاشته باشد، که دیگر همه چیز تمام است. سعی کنید در مدت انتظار جدول حل کنید، کتاب بخوانید یا موسیقی گوش دهید. سالن انتظار کلینیک دندانپزشکی دانا برای تمامی سلیقه‌ها منبع مطالعه دارد، فقط کافی‌ست انتخاب کنید و سپس مطالعه را آغاز کنید.

دوستی را به همراه خود داشته باشید

همراه بردن افراد خانواده یا دوستان به آرام شدن اعصاب شما کمک می کند. همین که بدانید کسی منتظر شما است و آماده ی حمایت و کمک به شما است به آرامش اعصاب شما خیلی کمک می کند.

دیدگاهتان را بنویسید