کلینیک تخصصی دندانپزشکی دانا

01332113030

از 9 الی 20

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

حضور دکتر تیموری و دکتر سارا ضیایی در کارگاه Digital Dentistry

با توجه به راه اندازی واحد دیجیتال در کلینیک دندانپزشکی دانا و معرفی کلینیک دانا به عنوان اولین کلینیک دندانپزشکی دیجیتال کشور جناب آقای دکتر دانش تیموری متخصص ایمپلنت و سرکار خانم دکتر سارا ضیایی متخصص ارتودنسی در دوره های تخصصی شرکت 3shape با عنوان Digital Dentistry شرکت نموده و شرکت ذکر شده اقدام به انتقال دانش مرتبط با دندانپزشکی دیجیتال به متخصصان کشورمان نمودند.

لازم به ذکر است کلینیک دندانپزشکی دانا در رشت با تجهیز واحدهای دیجیتال خود به دستگاه های CAD/CAM و لیزر امکان ارایه خدمات ذکر شده را داشته و این درمان ضمن کاهش زمان موردنیاز برای پروسه دندانپزشکی بالاخص در جراحی ها، ایمپلنت و ارتودنسی و پروتزهای دندانی تاثیر بسزایی در کاهش درد و تسریع در بهبود دارد.

دستگاه CAD/CAM با قابلیت اسکن سه بعدی از داخل دهان نیاز دندانپزشکان به غالب گیری را مرتفع ساخته و دستگاه های ساخت پروتز به صورت همزمان امکان ساخت غالب ها و دندان های موردنیاز را دارند.

کلینیک دندانپزشکی دانا به عنوان یک کلینیک چند تخصصی با حضور متخصصین با تجربه دندانپزشکی و ۱۴ یونیت تخصصی کلیه خدمات دندانپزشکی را از جمله ایمپلنت، ارتودنسی، جراحی لثه و دندان، دندانپزشکی کودکان و اعمال ترمیمی را به هموطنان عزیز ارایه می نماید.

کلیه این خدمات تا ۲۳ بهمن ماه سال ۹۴ شامل ۱۰ درصد تخفیف تعرفه نظام پزشکی بوده و تا تاریخ ذکر شده کلیه ویزیت ها بصورت رایگان صورت می گیرد.

شما می توانید جهت تعیین وقت ویزیت  با شماره تماس ۳۳۱۱۳۰۳۰ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید